მიმდენარე მოდულმა დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით:
შეფასება ინტეგრირებული უნდა იყოს საპროექტო დავალებებში და უნდა შეესაბამებოდეს შეფასების მიზნებს.
მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები უნდა მოიცავდეს შინაარსობრივ ნაწილს და, ასევე, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს
თავი აარიდეთ ბუნდოვანი სიტყვების გამოყენებას;
მართლაც საინტერესო ტრენინგია,მოსწავლეთა ნამუშევრების შეფასება რთული და მრავალმხრივი პროცესია.
ReplyDeleteთანამედროვე მოსწავლეებს აუცილებლად სჭირდებათ 21-ე საუკუნის უნარჩვევების განვითარება, რაშიც შენც შეუწყობ ხელს.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteკარგია, მაგრამ ცხრა მოდული არ არის საკმარისი ამ ყველაფრის შესასწავლად,
ReplyDelete